Acest site foloseste cookie-uri pentru a imbunatati experienta de navigare. Daca folositi website-ul nostru, sunteti de acord cu salvarea de cookie-uri in calculatorul / dispozitivul dumneavoastra. Pentru mai multe optiuni cu privire la cookies, accesati sectiunea setari a browser-ului dumneavoastra.

Alege Categorie

 

MARFĂ ÎN PROMOŢIE

CONTACTE

Diplomaticshop-online
Str.Emanoil Porumbaru, nr.80, sector 1, Bucuresti
tel: 0722.839.246 ; 0724682446
scrieţi-ne

CEL MAI VÂNDUT

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Termeni si conditii
 

Termeni si conditii

 

  1. DEFINITII SI TERMENI

www.diplomaticshop-online.ro  – este denumirea comerciala a S.C. ATELIO MARKET 93 S.R.L., persoana juridica de nationalitate romana, cu sediul social in Strada Dr. Macovei Eftimie nr. 11, com. Chiajna, sat Dudu, jud. Ilfov, inregistrata in Registrul comertului sub nr. J23/390/2011, CIF 28057171.

Vanzator – S.C. ATELIO MARKET 93 S.R.L.  sau orice partener al S.C. ATELIO MARKET 93 S.R.L.

Cumparator – persoana fizica / persoana juridica sau orice entitate juridica care isi face un Cont in Site si efectueaza o Comanda.

Client – persoana fizica / persoana juridica care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre www.diplomaticshop-online.ro   (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre www.diplomaticshop-online.ro   si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui CONT.

Utilizator – orice persoana fizica/juridica inregistrata pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii Generale.

Nickname – pseudonim prin care un anumit Utilizator/Client/Cumparator poate adauga Continut pe Site. Nickname-ul este asociat informatiilor din Site ale Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului sub denumirea de “Nume Utilizator”.

Cont – sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site (Comenzi, facturi fiscale, garantii Bunuri, etc.).

Site – domeniul www.diplomaticshop-online.ro.

Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Site.

Bunuri – orice produse care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat.

Campanie/Promotie – actiunea de a expune in scop comercial, un numar limitat de Bunuri avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp si in conditii speciale stabilite de catre Vanzator. De promotii beneficiaza doar acele comenzi care respecta intocmai regulile si regulamentele afisate pe www.diplomaticshop-online.ro, care au fost inregistrate in perioada de timp in care promotiile sunt valide si numai in limita stocului disponibil.

Contract – reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului.

Continut

  • toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
  • continutul oricarui e-mail trimis Cumparatorilor de catre Vanzator prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
  • orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator al Vanzatorului, Cumparatorului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;
  • informatii legate de Bunurile si/sau tarifele practicate de Vanzator intr-o anumita perioada;
  • informatii legate de Bunurile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care Vanzatorul are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;
  • date referitoare la Vanzator.

Review/Parere – o evaluare scrisa de catre detinatorul sau beneficiarul unui produs sau serviciu, evaluare redactata pe baza experientei personale si capacitatii acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune daca produsul sau serviciul respecta sau nu specificatiile mentionate de catre producator.

Rating – modalitate de exprimare a gradului de satisfactie a unui Utilizator/Client/Cumparator fata de un produs. Rating-ul se exprima sub forma de stele, fiecare produs putand primi un punctaj de la o stea, la cinci stele. Acest grad de satisfactie va fi asociat intotdeauna review-ului scris de Utilizator/Client/Cumparator asupra unui produs sau serviciu.

Comentariu – apreciere sau observatie, pe marginea unui Review/unei Pareri sau a unui alt comentariu.

Document – prezentele Termene si Conditii.

Newsletter – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv posta electronica (e-mail, SMS) asupra Bunurilor si Serviciilor si/sau a promotiilor desfasurate de Vanzator intr-o anumita perioada, fara niciun angajament din partea Vanzatorului cu referire la informatiile continute de acesta.

Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Bun de catre www.diplomaticshop-online.ro   Cumparatorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Vanzator, indiferent de modalitatea de livrare.

Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor asa cum sunt precizate in descrierea acestora.

Plata online cu cardul – serviciul de plata prestat de catre procesatorul de plati integrat in Site, pus la dispozitia Clientilor, Utilizatorilor si/sau Cumparatorilor prin intermediul Site-ului in vederea efectuarii unei plati cu cardul on-line.

  1. DOCUMENTE CONTRACTUALE

2.1. Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.

2.2. Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.

2.3. Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor din Comanda. Daca modifica cantitatea de Bunuri din Comanda va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata.

2.4. Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul primirii de catre Cumparator de la Vanzator, prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii.

2.5. Pentru Comenzile ce urmeaza a fi livrate rezervarile Bunurilor sunt valabile 72 (saptezecisidoua) de ore de la inregistrarea Comenzii de catre Cumparator.

2.6. Documentul si informatiile puse la dispozitie de catre Vanzator pe Site vor sta la baza Contractului.

  1. POLITICA DE VANZARE ONLINE

3.1. Accesul in vederea efectuarii unei Comenzii ii este permis oricarui Client/Cumparator.
Pentru motive justificate www.diplomaticshop-online.ro   isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Clientului/Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului/Cumparatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel www.diplomaticshop-online.ro. In oricare dintre aceste cazuri, Clientul/Cumparatorul se poate adresa www.diplomaticshop-online.ro  pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmentionate.

3.2. Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta sau prin adresele mentionate la sectiunea “contact” din Site. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.

3.3 In cazul unui volum de trafic neobisnuit de mare provenit din partea unei retele de internet, www.diplomaticshop-online.ro   isi rezerva dreptul de a cere Clientilor/Cumparatorilor introducerea manuala a codurilor de validare de tip captcha, in vedere protejarii informatiei din cadrul Site-ului.

3.4. www.diplomaticshop-online.ro  poate publica pe Site informatii despre Bunuri si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care www.diplomaticshop-online.ro   are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.

3.5. Toate tarifele aferente Bunurilor prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON) si includ T.V.A.

3.6. In cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul.

3.7. Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor disponibile pe Site (imagini statice/ dinamice/prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

 

 

  1. CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA

Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru servicii ce tin de onorarea Comenzii, nefiind necesar acordul Cumparatorului. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale.

  1. DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA

5.1. Continutul, astfel cum este definit in preambul, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva a www.diplomaticshop-online.ro, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare).

5.2. Clientul/Cumparatorul poate copia, transfera si/sau utiliza Continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederile Documentului.

5.7. Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin prezentul Document sau prin acordul de utilizare emis in scris de www.diplomaticshop-online.ro.

  1. COMANDA

6.1. Clientul/Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Bun in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului. Finalizarea Comenzii se considera realizata dupa expedierea Bunurilor de catre Vanzator.

6.2. Prin finalizarea Comenzii Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.

6.3. Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil/agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.

6.4. Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

6.4.1. neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;
6.4.2. invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de www.diplomaticshop-online.ro, in cazul platii online;
6.4.3. datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte sau Clientul/Cumparatorul refuza sa completeze toate datele necesare;

6.4.4. In cazul in care preturile sau alte detalii referitoare la Bunuri au fost afisate eronat, inclusiv din cauza faptului ca au fost introduse gresit in baza de date, din motive tehnice sau din orice alte motive. In acest caz, Vanzatorul va anunta Cumparatorul in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta, daca expedierea Bunurilor nu s-a efectuat inca;

6.4.5. In caz de frauda.

Politica de retur:

6.5. Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare.

Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:

– ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat

– ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese,

6.6. In cazul in care Cumparatorul decide sa se retraga din Contract, acesta va putea contacta www.diplomaticshop-online.ro   si va completa online formularul de retur ce se regaseste la adresa info@diplomaticshop-online.ro

6.7. In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:

6.7.1. pentru Comenzile achitate cu card online ->prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;
6.7.2. pentru Comenzile achitate cu Op/ramburs/Transfer/ Card bancar-> prin virament bancar.

6.8. Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi Bunurile (se va lua data cea mai recenta).

6.9. In cazul in care un Bun comandat de catre Cumparator nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Bunului in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.

 

 

  1. BUNURI PENTRU CARE NU SE ASIGURA DREPTUL DE RETRAGERE

7.1. Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:
7.1.1. Produsele alimentare, bauturile, dulciurile, parfumurile si alte bunuri asimilate desigilate sau vatamate sau altfel decat au fost receptionate de la curier.

7.1.2. furnizarea de Bunuri al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care Vanzatorul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
7.1.3. furnizarea de Bunuri confecţionate după specificaţiile prezentate de Cumparator sau personalizate;

7.1.4. furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;

7.1.5. furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de Cumparator;

7.1.6. furnizarea de Bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
7.1.7. furnizarea de băuturi alcoolice al căror preţ a fost convenit în momentul încheierii Contractului, a căror livrare nu poate fi efectuată înainte de 30 (treizeci) de zile şi a căror valoare reală depinde de fluctuaţiile de pe piaţă pe care Vanzatorul nu le poate controla.

 

  1. CONFIDENTIALITATE

8.1. www.diplomaticshop-online.ro   va pastra confidentialitatea informatiilor de orice natura pe care le furnizati. Dezvaluirea informatiilor furnizate se va putea face doar in conditiile mentionate in prezentul Document.

8.2. Nicio declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator/Client cu privire la Comanda/Contract fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.

8.3. Prin transmiterea de informatii sau materiale prin intermediul acestui site, oferiti Vanzatorului acces nerestrictionat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afisa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informatii. Sunteti, de asemenea, de acord ca Vanzatorul sa poata utiliza liber, in interes propriu, aceste informatii, idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ati trimis prin intermediul Site-ului.  www.diplomaticshop-online.ro   nu va constitui subiect de obligatii referitoare la confidentialitatea informatiilor trimise, daca legislatia in vigoare nu prevede alte specificari in acest sens.

8.4. Prin inscrierea in baza de date a www.diplomaticshop-online.ro, Clientul/Cumparatorul isi ofera consimtamantul expres, in limitele legislatiei in vigoare, de a fi contactat de catre terti, parteneri ai www.diplomaticshop-online.ro: furnizori de servicii de marketing, alti furnizori de servicii in vederea indeplinirii obiectului Contractului incheiat intre Cumparator si Vanzator, precum si de agentii de stat, guvernamentale, atunci cand legislatia specifica prevede acest lucru; cat si de alte companii cu care www.diplomaticshop-online.ro  poate dezvolta programe comune de ofertare pe piata a Bunurilor si/sau a Serviciilor etc.

  1. PUBLICITATE

9.1. Newsletterele www.diplomaticshop-online.ro   sunt transmise direct sau prin intermediul partenerilor specializati si agreati de www.diplomaticshop-online.ro. Astfel, sunt asigurate confidentialitatea si securitatea informatiilor.

9.2. In momentul in care, Clientul isi creaza un Cont pe Site, are posibilitatea sa isi exprime acordul cu privire la primirea de Newslettere.

Clientul isi poate modifica optiunea cu privire la acordul emis catre Vanzator in orice moment:

9.2.1. prin contactarea www.diplomaticshop-online.ro   in acest sens.

9.2.2. prin accesarea link-ului de dezabonare afisat in mesajele comerciale primite de la Vanzator.

9.3. Renuntarea la primirea Newslettere-lor nu implica renuntarea la acceptul dat pentru prezentul Document.

 

 

 

  1. FACTURARE – PLATA

10.1. Preturile Bunurilor afisate in cadrul site-ului www.diplomaticshop-online.ro includ T.V.A. conform legislatiei in vigoare.

10.2. Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

10.3. Vanzatorul va transmite Cumparatorului factura aferenta Comenzii ce contine Bunuri vandute de www.diplomaticshop-online.ro , cu exceptia Bunurilor vandute de partenerii www.diplomaticshop-online.ro , precum şi pentru orice alte plati aferente Comenzii, exclusiv in format electronic, prin adaugarea facturii in Contul Cumparatorului sau prin posta electronica, la adresa de e-mail mentionata de Cumparator in Contul sau.

10.4. Pentru o corecta comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau si de a accesa informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont.

10.5. Prin trimiterea Comenzii, Cumparatorul isi exprima acordul sa primeasca facturile in format electronic prin adaugarea acestora de catre www.diplomaticshop-online.ro   in Contul sau prin intermediul postei electronice, la adresa de e-mail mentionata in Contul sau.

10.6. In anumite cazuri, pentru mentinerea securitatii Tranzactiilor, la inregistrarea Comenzii, Cumparatorului i se va solicita sa autorizeze plata prin reintroducerea parolei aferente Contului sau prin alte metode disponibile.

10.7. Pentru motive de securitate a Tranzactiilor Clientul/ Utilizatorul/ Cumparatorul este sfatuit sa nu ramana logat pe Site si sa nu seteze optiunea de logare automata pe dispozitivele mobile. Divulgarea parolei de acces in cont nu este permisa si se recomanda folosirea unei parole cu caracter puternic de securitate (de ex.: sa contina cel putin opt caractere, incluzand litere mari, litere mici, cifre si caractere speciale).

  1. LIVRAREA BUNURILOR

11.1. Vanzatorul se obliga sa livreze Bunurile in sistem de curierat door-to-door catre Cumparator.

11.2. Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.

11.3. Vanzatorul va efectua livrarea Bunurilor numai pe teritoriul Romaniei.

  1. GARANTII

12.1. Toate Bunurile comercializate de catre www.diplomaticshop-online.ro  sunt produse originale ce beneficiaza de garatia producatorului conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor.

12.1. VANZATORUL NU OFERA NICI UN FEL DE GARANTIE, DIRECTA SAU INDIRECTA CA: SERVICIILE VOR CORESPUNDE CERINTELOR; SERVICIILE VOR FI NEINTRERUPTE, SIGURE SI FARA ERORI DE ORICE FEL; CALITATEA INFORMATIILOR, IMAGINILOR, PRODUSELOR OBTINUTE CONTRA COST SAU GRATIS PRIN INTERMEDIUL SERVICIULUI VA CORESPUNDE ASTEPTARILOR. SERVICIUL POATE FI INTRERUPT DE CATRE PROPRIETARI SAU ADMINISTRATORI IN ORICE MOMENT FARA NICI O NOTIFICARE PREALABILA SI FARA NICI UN FEL DE RASPUNDERE PENTRU VANZATOR. PRIN INTERMEDIUL SERVICIULUI NU SE OFERA NICI UN FEL DE GARANTIE SAU CERTITUDINE ALTELE DECAT CELE IN MOD EXPRES SPECIFICATE IN ACESTI TERMENI DE OFERIRE A SERVICULUI; CUMPARATORUL/UTILIZATORUL ESTE DIRECT SI DEPLIN RESPONSABIL PENTRU ORICE ACTIVITATE SI/SAU CONTINUTUL ORICAREI DATE, INFORMATII, IMAGINI, TEXT, INREGISTRARI AUDIO SAU VIDEO SAU A ORICAREI ALTE CONTRIBUTII.

  1. TRANSFERUL PROPRIETATII BUNURILOR

Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferata la livrare, dupa efectuarea platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in Comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului).

  1. RASPUNDERE

14.1. Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.

14.2. Prin crearea si utilizarea Contului, Clientul/Utilizatorul/ Cumparatorul isi asuma raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de Cont (user si parola) si pentru gestionarea accesarii Contului, si, in masura permisa de legislatia in vigoare, este responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului sau.

14.3. Prin crearea Contului si/sau utilizarea Continutului si/sau plasarea Comenzilor, Clientul/ Utilizatorul/ Cumparatorul accepta in mod expres si fara echivoc Termenii si conditiile Site-ului in ultima versiune actualizata care este comunicata in cadrul Site-ului, existenta la data crearii Contului si/sau utilizarii continutului si/sau la data plasarii Comenzii.

14.4. Ulterior crearii Contului utilizarea Continutului echivaleaza cu acceptarea modificarilor intervenite asupra Termenilor si Conditiilor Site-ului si/sau a versiunilor actualizate ale Termenilor si Conditiilor Site-ului.

14.5. Termenii si Conditiile Site-ului pot fi modificate oricand de catre www.diplomaticshop-online.ro , acestia fiind opozabili Clientilor / Utilizatorilor/ Cumparatorilor de la data afisarii in Site. Acceptarea Termenilor si Conditiilor Site-ului se confirma prin bifarea checkboxului corespunzator din Site si/sau prin trimiterea Comenzii si/sau prin efectuarea unei plati online.

14.6. In cazul in care www.diplomaticshop-online.ro face referire la alte site-uri, nu garantam in nici un fel si nu raspundem pentru acuratetea informatiilor continute in acele site-uri.

14.7. Vanzatorul nu este responsabil in fata nici unei persoane sau companii care foloseste sau se bazeaza pe informatii sau opinii continute pe site-ul www.diplomaticshop-online.ro sau pe site-urile partenere. Vanzatorul nu este responsabil pentru orice fel de prejudiciu (direct, indirect) ce rezulta din folosirea sau din incapacitatea de folosire a informatiei prezentate pe www.diplomaticshop-online.ro, orice tip de erori sau omisiuni in continut care pot conduce la orice fel pierderi.

  1. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

15.2. Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata, www.diplomaticshop-online.ro are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizezi.

15.3. Scopul colectarii datelor este:

– informarea Clientilor/Cumparatorilor privind situatia Contului lor inclusiv validarea, finalizarea, expedierea si facturarea Comenzilor, rezolvarea anularilor sau a problemelor de orice natura referitoare la o Comanda, la Bunurile achizitionate,

– trimiterea de Newslettere si/sau alerte periodice, prin folosirea postei electronice (e-mail, SMS)

– de cercetare de piata, de urmarire si monitorizare a vanzarilor si comportamentul Clientului/Cumparatorului.

15.4. Prin completarea datelor in formularul de creare de Cont si/sau de Comanda Cumparatorul declara si accepta neconditionat ca datele sale personale sa fie incluse in baza de date a www.diplomaticshop-online.ro si isi da acordul expres si neechivoc ca toate aceste date personale sa fie stocate, utilizate si prelucrate in scopul prevazut in prezentul punct 15, potrivit prezentelor Termene si conditii si conform legii.

15.5. Prin citirea Documentului ati luat la cunostinta faptul ca va sunt garantate drepturile prevazute de lege, respectiv dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie, dreptul de opozitie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de va adresa justitiei in caz de incalcare a drepturilor   garantate de Legea 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date.

15.6. Pe baza unei cereri scrise, datate, semnate si expediate la: S.C. ATELIO MARKET 93 S.R.L., cu sediul in sat Dudu, com. Chiajna, Str. Dr. Macovei Eftimie nr. 11, jud. Ilfov sau la adresa de e-mail info@diplomaticshop-online.ro va puteti exercita, in mod gratuit, pentru o solicitare pe an, sa vi se confirme faptul ca datele personale sunt sau nu procesate.

15.7. Pe baza unei cereri scrise, datate, semnate si expediate la S.C. ATELIO MARKET 93 S.R.L., cu sediul in sat Dudu, com. Chiajna, Str. Dr. Macovei Eftimie nr. 11, jud. Ilfov sau la adresa de e-mail info@diplomaticshop-online.ro va puteti exercita dreptul de interventie asupra datelor, dupa caz:

15.7.1. rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conforma legii 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, in special a datelor incomplete sau inexacte;

15.7.2. transformarea in date anonime a datelor a caror prelucrare nu este conforma legii 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date;

15.7.3. notificarea catre tertii carora le-au fost dezvaluite datele, daca aceasta notificare nu se dovedeste imposibila sau nu presupune un efort disproportionat fata de interesul legitim care ar putea fi lezat.

15.8. De asemenea, www.diplomaticshop-online.ro poate furniza datele cu caracter personal ale Cumparatorului altor companii cu care se afla in relatii de parteneriat, dar numai in temeiul unui angajament de confidentialitate din partea acestora si numai in scopurile mentionate la punctul 15.3., prin care garanteaza ca aceste date sunt pastrate in siguranta si ca furnizarea acestor informatii personale se face conform legislatiei in vigoare, dupa cum urmeaza: furnizorilor de servicii de curierat, furnizorilor de servicii de marketing, furnizorilor de servicii de plata/bancare, telemarketing sau alte servicii,  furnizate de companii cu care putem dezvolta programe comune de ofertare pe piata a  Bunurilor si Serviciilor noastre, asigurători.

15.9. Informatiile Cumparatorului cu caracter personal pot fi furnizate si catre Parchetul General, Politie, instantele judecatoresti si altor organe abilitate ale statului, in baza si in limitele prevederilor legale si ca urmare a unor cereri expres formulate conform legii.

  1. FORTA MAJORA

16.1. Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

16.2.  Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a Contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.

  1. LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA

Prezentul Contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre www.diplomaticshop-online.ro si Clienti / Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Municipiul Bucuresti.

 

POLITICA DE CONFIDENTIALITATE

S.C. ATELIO MARKET 93 S.R.L., persoana juridica de nationalitate romana, cu sediul social in Strada Dr. Macovei Eftimie nr. 11, com. Chiajna, sat Dudu, jud. Ilfov, inregistrata in Registrul comertului sub nr. J23/390/2011, CIF 28057171, www.diplomaticshop-online.ro

 

 

POLITICA DE SECURITATE A PRELUCRARII DATELOR CU CARACTER PERSONAL

 

 

CAPITOLUL 1. SCOP: 

Scopul acestei politici este de a stabili masurile necesare si responsabilitatile angajatilor si reprezentantilor societatii,  pentru îndeplinirea obligaţiilor referitoare la garantarea şi protejarea drepturilor şi libertăţilor fundamentale ale persoanelor fizice, în special a dreptului la viaţa intimă, familială şi privată, cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal. 

 

 

CAPITOLUL 2. DOMENIUL DE APLICARE:

Prezenta politica se aplica asociatilor, administratorilor si angajatilor cu atributii de prelucrare a datelor cu caracter personal si persoanelor imputernicite.

           

 

CAPITOLUL 3. TERMENI ŞI DEFINIŢII:

ANSPDCP =  Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal;

Codul numeric personal (CNP) = un număr semnificativ care individualizează în mod unic o persoană fizică, constituind un instrument de verificare a stării civile a acesteia şi de identificare în anumite sisteme informatice de către persoanele autorizate;

Date cu caracter personal =  orice informaţii referitoare la o persoană fizică identificată sau identificabilă; o persoană identificabilă este acea persoană care poate fi identificată, direct sau indirect, în mod particular prin referire la un număr de identificare ori la unul sau la mai mulţi factori specifici identităţii sale fizice, fiziologice, psihice, economice, culturale sau sociale; 

Date cu caracter personal cu funcţie de identificare de aplicabilitate generala (date cu caracter special) =  numere prin care se identifică o persoană fizică în anumite sisteme de evidenţă şi care au aplicabilitate generală, cum ar fi: codul numeric personal, seria şi numărul actului de identitate, numărul paşaportului, al permisului de conducere, numărul de asigurare socială sau de sănătate;

Date anonime - date care, datorită originii sau modalităţii specifice de prelucrare, nu pot fi asociate cu o persoană identificată sau identificabilă;

Operator - orice persoană fizică sau juridică, de drept privat ori de drept public, inclusiv autorităţile publice, instituţiile şi structurile teritoriale ale acestora, care stabileşte scopul şi mijloacele de prelucrare a datelor cu caracter personal; dacă scopul şi mijloacele de prelucrare a datelor cu caracter personal sunt determinate printr-un act normativ sau în baza unui act normativ, operator este persoana fizică sau juridică, de drept public ori de drept privat, care este desemnată ca operator prin acel act normativ sau în baza acelui act normativ; 

Persoană împuternicită de către operator - o persoană fizică sau juridică, de drept privat ori de drept public, inclusiv autorităţile publice, instituţiile şi structurile teritoriale ale acestora, care prelucrează date cu caracter personal pe seama operatorului;

Persoana responsabilă de politica de securitate a datelor cu caracter personal – persoana responsabilă de funcţionarea corespunzătoare a sistemului complex de protecţie a informaţiei care conţine date cu caracter personal, precum şi de elaborarea, implementarea şi monitorizarea respectării prevederilor politicii de securitate a deţinătorului de date cu caracter personal;

Prelucrarea datelor cu caracter personal - orice operaţiune sau set de operaţiuni care se efectuează asupra datelor cu caracter personal, prin mijloace automate sau neautomate, cum ar fi colectarea, înregistrarea, organizarea, stocarea, adaptarea ori modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, dezvăluirea către terţi prin transmitere, diseminare sau în orice alt mod, alăturarea ori combinarea, blocarea, ştergerea sau distrugerea; 

Stocarea - păstrarea pe orice fel de suport a datelor cu caracter personal culese;

Utilizator - orice persoană care acţionează sub autoritatea operatorului, a persoanei împuternicite sau a reprezentantului, cu drept recunoscut de acces la bazele de date cu caracter personal.

 

 

CAPITOLUL 4.

REGULI GENERALE

 

4.1. Prin cerinţe minime de securitate este avut în vedere un complex de măsuri tehnice, informatice, organizatorice, logistice, proceduri şi politici de securitate prin care să se asigure nivelul minim de securitate prevăzut de Legea nr. 677/2001, în conformitate cu cerinţele minime de securitate a prelucrărilor de date cu caracter personal, aprobate prin Ordinul 52 din 18 aprilie 2002 ale Avocatului Poporului, precum si in conformitate cu toate celelalte prevederi legale in materie.

Societatea a adoptat măsuri tehnice şi organizatorice adecvate pentru protejarea datelor cu caracter personal împotriva distrugerilor accidentale sau ilegale, pierderii, modificării, dezvăluirii sau accesului neautorizat.

În acest sens a fost desemnata, la nivelul societatii, persoane responsabile cu respectarea dispoziţiilor Legii nr. 677/2001.

Societatea a luat măsuri de stocare în siguranţă a informaţiilor privind date cu caracter personal, astfel încât sa fie asigurat un nivel adecvat de protecţie şi securitate, în sensul Legii 677/2001.

Pentru îndeplinirea prevederilor legale aferente şi în vederea satisfacerii cerinţelor păstrării în siguranţă a datelor şi informaţiilor, instituţia a elaborat şi implementat măsuri organizatorice şi tehnice orientate pe anumite direcţii de acţiune:

-           Identificarea şi autentificarea utilizatorului

-           Tipul de acces

-           Colectarea datelor

-           Execuţia copiilor de siguranţă

-           Computerele şi terminalele de acces

-           Fişierele de acces

-           Instruirea personalului

 

4.2. PROCEDURI SPECIFICE

4.2.1  Identificarea si autentificarea utilizatorului

Pentru a căpăta acces la date cu caracter personal, utilizatorii trebuie să se autentifice in sistemele informatice ale societatii.

Autentificarea în cadrul sistemelor informatice ale societatii se face prin introducerea credentialelor de autentificare unice si netransmisibile dobandite in urma procesului de inrolare si management al identitatii electronice.

Fiecare utilizator are propriul său cod de identificare (nume de utilizator). Niciodată nu este alocat acelaşi cod de indentificare mai multor utilizatori si acesta nu poate fi partajat de catre mai multe persoane.

Codurile de identificare (sau conturi de utilizator) nefolosite o perioadă mai îndelungată sunt dezactivate şi distruse după un control prealabil.

Orice cont de utilizator este însoţit de o modalitate de autentificare prin introducerea unei parole.

Parolele sunt şiruri de caractere, adecvate din punct de vedere al securităţii ca lungime şi compoziţie. La introducerea parolelor acestea nu sunt afişate în clar pe monitor. Parolele sunt schimbate periodic. Schimbarea periodică a parolelor se face numai de către utilizatori autorizaţi.

Sistemul informaţional blocheaza automat accesul unui utilizator după un numar fix de introduceri greşite ale cheii de autentificare.

Orice utilizator este obligat prin fişa postului să păstreze confidenţialitatea datelor de autentificare precum si a tuturor datelor personale la care are acces şi să răspundă în acest sens.

Este stabilită o procedură proprie de administrare şi gestionare a conturilor de utilizator. Este autorizat ……………………… pentru a revoca sau a suspenda un cod de identificare şi autentificare, dacă utilizatorul acestora şi-a dat demisia ori a fost concediat, şi-a încheiat contractul, a fost transferat la alt serviciu şi noile sarcini nu îi solicită accesul la date cu caracter personal, a abuzat sau dacă va absenta o perioadă îndelungată.

 

4.2.2. Tipul de acces

Utilizatorii trebuie sa acceseze numai datele cu caracter personal necesare pentru îndeplinirea atribuţiilor lor de serviciu. Pentru aceasta trebuie sa fie stabilite tipurile de acces după funcţionalitate (administrare, introducere, prelucrare, salvare etc.) şi după acţiuni aplicate asupra datelor cu caracter personal (scriere, citire, ştergere), precum şi procedurile privind aceste tipuri de acces.

Responsabilii care asigură suportul tehnic poate avea acces la datele cu caracter personal pentru rezolvarea incidentelor si a problemelor aparute in utilizarea sistemelor informatice.

Alte măsuri specifice implementate pentru controlul accesului, sunt:

-  în spaţiile destinate desfăşurării activităţii instituţiei sunt instalate sisteme de alarmă antiefracţie.

4.2.3. Colectarea datelor

Societatea desemnează utilizator/i autorizat/i pentru operaţiile de colectare şi introducere de date cu caracter personal în sistemele informaţionale. Utilizatorul/ii desemnati este/sunt: ……………………….

Orice modificare a datelor cu caracter personal trebuie sa se poate face numai de către utilizator/i autorizat./i desemnat/i.

    

4.2.4. Executia copiilor de siguranta

Societatea a stabilit intervalul de timp de ………………… la care se vor executa copiile de siguranţă ale bazelor de date ce contin date cu caracter personal, precum şi ale programelor folosite pentru prelucrările automatizate.

Utilizatorii care execută aceste copii de siguranţă sunt numiţi de catre societate într-un număr restrâns. Utilizatorul/ii desemnati este/sunt: ……………………….

Copiile de siguranţă se stocheaza cu aces restrictionat la …………………

Accesul la copiile de siguranţă trebuie sa fie monitorizat.

Sistemele care gestioneaza date cu caracter personal trebuie sa fie protejate prin procesul de backup periodic impotriva pierderii, sau distrugerii datelor sau a sistemului informatic.

 

 4.2.5. Computerele si terminalele de acces

Computerele şi alte terminale de acces la date cu caracter personal aflate in sediul societatii vor fi instalate în încăperi cu acces restricţionat.

Unde nu pot fi asigurate aceste condiţii, computerele vor fi instalate în încăperi care se pot încuia. Dacă pe ecran apar date cu caracter personal asupra cărora nu se acţionează o perioadă de ………………, sesiunea de lucru se va închide automat. Mărimea acestei perioade se determină în funcţie de operaţiile care trebuie executate.

Terminalele de acces folosite în relaţia cu publicul, pe care apar date cu caracter personal, vor fi poziţionate astfel încât să nu poată fi văzute de public şi după o perioadă scurtă de ……………….., în care nu se acţionează asupra lor, acestea vor fi ascunse sau sesiunea de lucru va fi inchisa.

Serverele care găzduiesc date cu caracter personal pot fi accesate doar în mod controlat, pe baza de drepturi de acces.

Nu este permisă scoaterea din instituţie a mediilor de stocare mobile (CD/DVD, USB Stick, Portable HDD) care contin date cu caracter personal, decât cu aprobare prealabilă din partea conducerii instituţiei.

 

4.2.6. Fisierele de acces

Societatea ia măsuri ca orice accesare a bazei de date cu caracter personal să fie înregistrată.

Pentru prelucrările automate, aceste informaţii sunt stocate într-un fişier de acces general sau în fişiere separate pentru fiecare utilizator. Orice încercare de acces neautorizat va fi, de asemenea, înregistrată.

Societatea păstreaza fişierele de acces cel puţin 2 ani, pentru a fi folosite ca probe în cazul unor investigaţii. Dacă investigaţiile se prelungesc, aceste fişiere se vor păstra atât timp cât se va considera necesar.

Fişierele de acces fac posibilă identificarea de către societate sau de către persoana împuternicită, a persoanelor care au accesat date cu caracter personal fără un motiv anume, în vederea aplicării unor sancţiuni sau a sesizării organelor competente.

 

4.2.7. Sistemele de telecomunicatii

Societatea procedeaza periodic reviziuirea conturilor de utilizatori si a privilegiilor acordate pentru detectarea unor disfunctionalizati in ceea ce priveste sistemelor informationale.

Sisteleme informationale vor fi concepute astfel incat datele cu caracter personal sa nu poate fi interceptate sau transmise de oriunde.

Prin sistemele de telecomunicatii datele cu caracter personal vor fi transmise printr-un canal sigur. Datele cu caracter personal transferate in zonele de securitate externa sau nesigura vor fi criptate.

 

 

4.2.8. Instruirea personalului

Personalul societatii este informat cu privire la prevederile Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, la cerinţele minime de securitate a prelucrărilor de date cu caracter personal, precum şi cu privire la riscurile pe care le comportă prelucrarea datelor cu caracter personal.

Utilizatorii care au acces la date cu caracter personal sunt informati asupra confidenţialităţii acestora in conformitate cu prevederile legii.

Utilizatorii sunt obligaţi să îşi închidă sesiunea de lucru atunci când părăsesc locul de muncă. 

 

4.2.9. Folosirea computerelor

Pentru menţinerea securităţii prelucrării datelor cu caracter personal (în special împotriva viruşilor informatici) au fost luate măsuri privind:

- interzicerea folosirii de către utilizatori a programelor software care provin din surse neverificate;

- informarea utilizatorilor în privinţa pericolului privind viruşii informatici;

- implementarea unor sisteme automate de tip antivirus si protective malware şi de securitate a sistemelor informaţice.

 

4.2.10. Imprimarea datelor

Scoaterea la imprimantă a datelor cu caracter personal se va realiza numai de utilizatori autorizaţi de către societate. Utilizatorul/ii desemnati este/sunt: ……………………….

 

4.2.11. Prelucrarea manuala de date cu caracter personal 

Documentele care conţin date cu caracter personal vor fi ţinute în fişete sau dulapuri închise cu cheie sau cu un alt mecanism de securizare. Documentele care conţin date cu caracter personal, folosite pentru realizarea anumitor operaţiuni se vor preda persoanelor abilitate sau se vor închide imediat după terminarea acestora.

 

4.2.12. Societatea poate furniza datele cu caracter personal ale Cumparatorului altor companii cu care se afla in relatii de parteneriat, dar numai in temeiul unui angajament de confidentialitate din partea acestora si numai in scopurile prevazute de lege si in Termenii si conditiile aplicabile ………………….. (link), prin care garanteaza ca aceste date sunt pastrate in siguranta si ca furnizarea acestor informatii personale se face conform legislatiei in vigoare, dupa cum urmeaza: furnizorilor de servicii de curierat, furnizorilor de servicii de marketing, furnizorilor de servicii de plata/bancare, telemarketing sau alte servicii,  furnizate de companii cu care putem dezvolta programe comune de ofertare pe piata a bunurilor si serviciilor noastre, asigurători.

 

4.3. Principiile care stau la baza prelucrarii datelor cu caracter personal

Prelucrarea datelor cu caracter personal se realizează cu respectarea cerințelor legale și în condiții care sa asigure securitatea, confidențialitatea și respectarea drepturilor persoanelor vizate. 

Prelucrarea datelor cu caracter personal se face cu respectarea următoarelor principii: 

  • Legalitatea: Prelucrarea datelor cu caracter personal se face în temeiul și în conformitate cu prevederile legale; 
  • Scopul bine-determinat:  Orice prelucrare de date cu caracter personal se face în scopuri bine determinate, explicite și legitime, adecvate, pertinente și neexcesive prin raportare la scopul în care sunt colectate și ulterior prelucrate; 
  • Confidențialitatea: Persoanele care prelucrează, în numele societatii, date cu caracter personal au prevăzut în fişa postului, anexa la contractul individual de munca, o clauză de confidențialitate;
  • Consimţământul persoanei vizate:  Orice prelucrare de date cu caracter personal, cu excepția prelucrărilor care vizează date din categoriile strict menționate în Legea 677/2001, poate fi efectuată numai dacă persoana vizată şi-a dat consimţământul în mod expres și neechivoc pentru acea prelucrare; 
  • Informarea: Persoanele vizate iau cunostinta despre faptul ca li se vor prelucra date cu caracter personal;  
  • Protejarea persoanelor vizate: Drepturile persoanelor vizate sunt prezentate la punctul 4.6.
  • Securitatea: Masurile de securitate a datelor cu caracter personal sunt stabilite astfel încât sa asigure un nivel adecvat de securitate a datelor cu caracter personal procesate.

 

4.4. Prelucrarea datelor cu caracter personal având o funcţie de identificare de aplicabilitate generală, inclusiv dezvăluirea acestora către terţi, se face numai în urmatoarele condiţii: 

  1.  a) persoana vizată şi-a dat în mod expres consimţământul; sau 
  2.  b) prelucrarea este prevăzută în mod expres de o dispoziţie legală; sau 
  3.  c) în alte cazuri, cu avizul Autorităţii Naţionale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal şi numai cu condiţia instituirii unor garanţii adecvate pentru respectarea drepturilor persoanelor vizate. 

Societatea respectă principiul caracterului adecvat, pertinent şi neexcesiv, precum şi măsurile de confidenţialitate şi de securitate a prelucrărilor. În cazul prevazut la punctul c) de mai sus, se au  în vedere urmatoarele aspecte: 

  • scopul prelucrării să fie determinat, explicit şi legitim; 
  • stabilirea şi aplicarea unor măsuri prin care să se asigure exercitarea drepturilor persoanelor vizate; 
  • durata de stocare a datelor să fie pe perioada strict necesară îndeplinirii scopului, după care datele vor fi şterse sau distruse, după caz; 
  • stabilirea modalităţilor de acces la sistemele de evidenţă în vederea colectării datelor, în funcţie de care se vor stabili şi  respecta măsuri tehnice şi organizatorice adecvate pentru protejarea datelor; 
  • utilizarea datelor numai în limitele scopului stabilit; 
  • dezvăluirea către alţi destinatari este interzisă, cu excepţia situaţiei în care există consimţământul persoanei vizate sau o prevedere legală expresă; 
  • desemnarea, în scris, a persoanei/persoanelor care va/vor prelucra datele şi care trebuie să îşi asume răspunderea păstrării confidenţialităţii acestora, lista conţinând evidenţa acestor persoane fiind actualizată ori de câte ori se impune; 
  • numirea, în scris, a unei persoane specializate în securitatea informaţiei care să vegheze la prelucrarea datelor, inclusiv la buna funcţionare a sistemelor informatice utilizate în această activitate; 
  • stabilirea unui plan de securitate a informaţiilor care să cuprindă, în principal, securitatea tehnică pe plan informatic şi securitatea spaţiilor în care se prelucrează datele, ţinând cont de cerinţele minime de securitate; 
  • stabilirea, în scris, a drepturilor şi obligaţiilor operatorului care transmite datele şi ale operatorului care le primeşte.

Colectarea şi prelucrarea datelor cu caracter personal având o funcţie de identificare de aplicabilitate generală, inclusiv dezvăluirea acestora, prin efectuarea şi reţinerea de copii de pe cartea de identitate sau de pe documente care le conţin, sunt interzise, cu excepţia situaţiilor prevăzute la punctele a), b) si c) de mai sus. 

 

4.6. Drepturile persoanelor ale căror date personale sunt colectate şi/ sau prelucrate

 4.6.1. Dreptul de a fi informat

(1) În cazul în care datele cu caracter personal sunt obţinute direct de la persoana vizată, societatea este obligata să furnizeze persoanei vizate cel puţin următoarele informaţii, cu excepţia cazului în care această persoană posedă deja informaţiile respective:

  1. a) scopul în care se face prelucrarea datelor;
  2. b) informaţii suplimentare, precum: destinatarii sau categoriile de destinatari ai datelor; dacă furnizarea tuturor datelor cerute este obligatorie şi consecinţele refuzului de a le furniza; 
  3. c) existenţa drepturilor prevăzute de lege pentru persoana vizată, în special a dreptului de acces, de intervenţie asupra datelor şi de opoziţie, precum şi condiţiile în care pot fi exercitate;
  4. d) orice alte informaţii a căror furnizare este impusă prin dispoziţie a autorităţii de supraveghere, ţinând seama de specificul prelucrării.

(2)  Pe pagina de internet sunt postate Termenii si conditiile aplicabile accesarii si utilizarii www.diplomaticshop-online.ro.

(3) Inainte de completarea datelor cu caracter personal se solicita consimtamantul persoanelor vizate, pentru prelucrarea acestora;

 

4.6.2. Dreptul de acces la date

Orice persoană vizată are dreptul de a obţine de la societate la cerere şi în mod gratuit pentru o solicitare pe an, confirmarea faptului că datele care o privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta. 

Societatea este obligata, în situaţia în care prelucrează date cu caracter personal care privesc solicitantul, să comunice acestuia, împreună cu confirmarea, cel puţin următoarele:

  1. a) informaţii referitoare la scopurile prelucrării, categoriile de date avute în vedere şi destinatarii sau categoriile de destinatari cărora le sunt dezvăluite datele;
  2. b) comunicarea într-o formă inteligibilă a datelor care fac obiectul prelucrării, precum şi a oricărei informaţii disponibile cu privire la originea datelor;
  3. c) informaţii asupra principiilor de funcţionare a mecanismului prin care se efectuează orice prelucrare automată a datelor care vizează persoana respectivă;
  4. d) informaţii privind existenţa dreptului de intervenţie asupra datelor şi a dreptului de opoziţie, precum şi condiţiile în care pot fi exercitate;
  5. e) informaţii asupra posibilităţii de a înainta plângere către autoritatea de supraveghere, precum şi de a se adresa instanţei pentru atacarea deciziilor operatorului, în conformitate cu dispoziţiile legii.

Nota: 

  • Persoana vizată poate solicita societatii informaţiile prevăzute de lege, printr-o cerere întocmită în formă scrisă, datate, semnate si expediate la: C. ATELIO MARKET 93 S.R.L., cu sediul in sat Dudu, com. Chiajna, Str. Dr. Macovei Eftimie nr. 11, jud. Ilfov sau la adresa de e-mail info@diplomaticshop-online.ro
  • În cerere solicitantul poate arăta dacă doreşte ca informaţiile să îi fie comunicate la o anumită adresă, care poate fi şi de poştă electronică, sau printr-un serviciu de corespondenţă care să asigure că predarea i se va face numai personal.
  • Societatea este obligata să comunice informaţiile solicitate, în termen de 15 zile de la data primirii cererii, cu respectarea eventualei opţiuni a solicitantului.

 

4.6.3. Dreptul de intervenţie asupra datelor

Orice persoană vizată are dreptul de a obţine de la operator, la cerere şi în mod gratuit:

- rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conforma legii 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, in special a datelor incomplete sau inexacte;

- transformarea in date anonime a datelor a caror prelucrare nu este conforma legii 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date;

- notificarea catre tertii carora le-au fost dezvaluite datele, daca aceasta notificare nu se dovedeste imposibila sau nu presupune un efort disproportionat fata de interesul legitim care ar putea fi lezat.

Cererea va fi transmisa in scris, datata, semnata si expediata la S.C. ATELIO MARKET 93 S.R.L., cu sediul in sat Dudu, com. Chiajna, Str. Dr. Macovei Eftimie nr. 11, jud. Ilfov sau la adresa de e-mail info@diplomaticshop-online.ro.

 

4.6.4. Dreptul de opoziţie

Persoana vizată are dreptul de a se opune în orice moment, din motive întemeiate şi legitime legate de situaţia sa particulară, ca date care o vizează să facă obiectul unei prelucrări, cu excepţia cazurilor în care există dispoziţii legale contrare. În caz de opoziţie justificată prelucrarea nu mai poate viza datele în cauză.

 

4.6.5. Dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale

(1) Orice persoană are dreptul de a cere şi de a obţine retragerea/ anularea/ reevaluarea oricărei decizii care produce efecte juridice în privinţa sa, adoptată exclusiv pe baza unei prelucrări de date cu caracter personal, efectuată prin mijloace automate, destinată să evalueze unele aspecte ale personalităţii sale, precum competenţa profesională, credibilitatea, comportamentul său ori alte asemenea aspecte.

(2) Respectându-se celelalte garanţii prevăzute de lege, o persoană poate fi supusă unei decizii de natura celei vizate la al. (1), numai în următoarele situaţii:

  1. a) decizia este luată în cadrul încheierii sau executării unui contract, cu condiţia ca cererea de încheiere sau de executare a contractului, introdusă de persoana vizată, să fi fost satisfăcută sau ca unele măsuri adecvate, precum posibilitatea de a-şi susţine punctul de vedere, să garanteze apărarea propriului interes legitim;
  2. b) decizia este autorizată de o lege care precizează măsurile ce garantează apărarea interesului legitim al persoanei vizate.

 

4.6.6. Dreptul de a se adresa justiţiei

(1) Fără a se aduce atingere posibilităţii de a se adresa cu plângere autorităţii de supraveghere, persoanele vizate au dreptul de a se adresa justiţiei pentru apărarea oricăror drepturi garantate de lege, care le-au fost încălcate.

(2) Orice persoană care a suferit un prejudiciu în urma unei prelucrări de date cu caracter personal, efectuată ilegal, se poate adresa instanţei competente pentru repararea acestuia.

 

4.7. Comunicarea datelor cu caracter personal

 (1) Datele cu caracter personal se pot comunica între societate şi împuterniciţii acesteia precum si între societate si/sau împuterniciţii acesteia şi alte instituţii ori organisme publice sau entităţi de drept public sau privat în una dintre următoarele situaţii:

  1. a) dacă persoana vizată şi-a dat consimţământul expres şi neechivoc pentru comunicarea datelor sale;
  2. b) fără consimţământul persoanei vizate în cazurile prevăzute de lege.

 (2) Comunicarea datelor cu caracter personal în situaţiile prevăzute la alin. (1) se poate face dacă este îndeplinită una dintre următoarele condiţii:

  1. a) comunicarea se efectuează pe baza unui contract sau, după caz, a unui document de cooperare care trebuie să cuprindă cel puţin: numărul de înregistrare a notificării, temeiul legal al prelucrării şi scopul acesteia, termenul maxim de prelucrare, drepturile şi obligaţiile părţilor, modalităţile de asigurare a securităţii prelucrărilor şi de respectare a drepturilor persoanei vizate, precum şi menţiunea că datele pot fi utilizate doar de structura beneficiară şi numai în scopul pentru care au fost solicitate;
  2. b) comunicarea se efectuează în baza unei solicitări scrise, care trebuie să cuprindă temeiul legal, scopul prelucrării şi datele solicitate, precum şi, dacă este cazul, numărul atribuit beneficiarului de Autoritatea naţională de supraveghere.

(3) Comunicarea datelor cu caracter personal se poate face şi on-line, cu respectarea dispoziţiilor alin. (1) şi (2) şi asigurarea securităţii sistemelor de comunicaţii a datelor cu caracter personal.

(4) Datele cu caracter personal asupra cărora persoanele vizate au exercitat şi li s-a recunoscut dreptul de opoziţie nu pot face obiectul prelucrării.

 (5) Cererile pentru comunicarea datelor cu caracter personal adresate societatii trebuie să conţină datele de identificare a solicitantului, precum şi motivarea şi scopul cererii, conform prevederilor legale.

 (6) Cererile care nu conţin aceste elementele se restituie pentru completare, iar cele care nu se încadrează în condiţiile prevăzute de lege se resping, menţionându-se motivele pentru care comunicarea datelor cu caracter personal nu este posibilă.

(7) Înainte de comunicarea datelor cu caracter personal, societatea verifică dacă acestea sunt exacte şi, dacă este cazul, actualizate.

 (8) În situaţia în care se constată că au fost transmise date incorecte sau neactualizate, societatea are obligaţia de a informa destinatarii respectivelor date asupra neconformităţii acestora, cu menţionarea datelor care au fost modificate.

(9) La comunicarea datelor cu caracter personal societatea atenţionează destinatarii asupra interdicţiei de a prelucra datele pentru alte scopuri decât cele specificate în cererea de comunicare.

 

5.8. Măsuri tehnice privind prelucrarea datelor cu caracter personal

Toate documentele care conţin date cu caracter personal se înregistrează şi urmează regulile de păstrare, procesare, multiplicare, transport, transmitere, distrugere şi arhivare stabilite prin Legea Arhivelor nationale şi prin proceduri interne.

 

Nota: Acest document se completeaza cu Termenii si conditiile ………………….. (link) aplicabile accesarii si utilizarii  www.diplomaticshop-online.ro si cu Politica de confidențialitate și Acordul de prelucrare a datelor ………………….. (link).

 

5.9. Persoana desemnata care detine  toate drepturile si are in sarcina toate obligatiile de aducere la indeplinire a prevederilor prezentului document si a prevederilor legislatiei in materia protectiei datelor personale este ……………………….

 

MDg1Zjl